31 Ocak 2016 Pazar

KIEHL'S ROSA ARCTICA NEMLENDİRİCİ


                                     

Merhaba size bitirdiğim ve çok severek kullandığım Kiehl's ın Rosa Arctica Lightweight nemlendirici kreminden bahsetmek istiyorum.
Rosa Arctıca diriliş çiçeği imiş.Bu çiçek 31 aya kadar susuz kalabiliyormuş.
Böyle bir bitkinin kozmetikle buluşmasına ne diyorsunuz?
Özellikle ürün içeriğine dikkat edenler için söylüyorum paraben, parfüm ve silikon içermiyor.
Hafif yapısı benim çok hoşuma gitti. Nemlendirmesi çok iyi.Yağlı ve Karma ciltler tercih edebilir.Kokusu güzel.Cilde sağlıklı bir görünüm verdiğini söyleyebilirim.Düzenli kullanımlar da iyi sonuç alınıyor.Sabah ve akşam temiz cilde kullandım.Üründen biraz alarak önce elinizle ısıtıp sonra yüze uyguluyorsunuz.Fiyat olarak biraz yüksek.Ama güzel bir ürün ben beğendim.
Ürün daha genç bir görünüm, cilde enerji vermeyi,sıkılığın ve elastikiyetin artmasını vaad ediyor.
Ankara da yaşayanlar Kıehl's i Ankara Gordion Alışveriş Merkezinde bulabilir. Online satışı da var.Mağazaya gidip almak tabi ki daha iyi hele ilk defa deneyecekseniz. 
Uzmanlar cildi gördükten sonra cilt tipine ve ihtiyacına göre size yardımcı oluyorlar.
Siz ne düşünüyorsunuz? Yorum bırakırsanız çok sevinirim.

2 yorum:

  1. Bende cilt bakim rutinimde birkac kiehls urunu kullaniyorum ama bunu degil baska urunler onermislerdi buda guzelmis

    YanıtlaSil
  2. Ben de Kiehl's ürünlerini Gordion'daki mağazasından alıyorum. Avokadolu göz kremini çok beğeniyorum, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yukarı Çık